Klachten

Klachten


 
Klachtenbeleid

'Waar gewerkt wordt vallen spaanders'
Hoewel Externebatterij.nl een uiterst laag klachten saldo heeft, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets incorrect is aan het aangekochte product of dat het beschadigd wordt geleverd.
Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook altijd zeer serieus.

 

 

Ik heb een klacht, wat nu?
  1. Meld de klacht aan via mail: info @ Externebatterij . nl (zonder de spaties), vermeld uw naam en telefoonnummer (en eventueel ordernummer).
  2. Op werkdagen streven wij ernaar om binnen enkele uren een reactie te geven. U heeft uiterlijk binnen 5 werkdagen reactie.
  3. In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of (een deel van) het aankoopbedrag retour.  Heeft u een klacht over onze dienstverlingen? Deze kunt u kenbaar maken via de mail: info @ flexmediaconcepts . nl

 

 

 

Geschillencommissie Thuiswinkel

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

 

 

 

Europese online geschillenplatform (ODR)

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR) (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Terug naar de klantenservice overzicht pagina

Even geduld...